Star Wars - Karib-tenger kalózai - Monty Python - Keresztapa - Ocean's Eleven,Twelve
Idő
 
Látogatottság
Indulás: 2006-05-27
 
Főmenü
 
Star Wars
Star Wars
 
Szereplők
 
Játékok
 
Részek
 
Fajok
 
Lapajánlat/Linkek
 
Szavazás
Melyik jobb?

SW1-Baljós Árnyak
SW2-A Klónok Támadása
SW3-A Sith-ek Bosszúja
SW4-Egy Új Remény
SW5-A Birodalom Visszavág
SW6-A Jedi Visszatér
Potc1-A Fekete Gyöngy Átka
Potc2-A Holtak Kincse
Ocean's Eleven
Ocean's Twelve
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Jedi Knight: Jedi Academy

Jedi Knight: Jedi Academy

  2006.09.04. 15:28


Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

Végigjátszás

 

1.1 Yavin Jungle

Amikor elkezd?dik a játék, menj el?re, keresztül a füvön és a patakon, és jobbra fel. Vágd ki a fát. Menj fel a patakon, ahol találkozol két gyíkkal is. Öld meg mindkett?t. Tovább, mikor már nem tudsz tovább menni, ugorj ki a partra, ahol egy k?épület van. Miután Rosh bemutatja növekv? Erejét, menj be. Balra van egy újabb gyík, csapd le a fejét és menj tovább. Keresztül a hídon! A másik oldalon, balra néhány k? mögött van egy újabb ilyen szerzet. A szemben lév? tisztáson hallani fogod, hogy Rosh azt mondja, hogy még egy hidat tudsz csinálni, ha kivágod a fát, úgyhogy tedd meg, majd mássz is át rajta. Menj ki balra, ahol lesz még egy gyík. Miután elhaladsz mellette, egy cutscene (átvezet? animáció) következik: egy csapat stortroopers jelenik meg. És máris kezd?dik az els? harcod. Vágd le az ürgét, majd újabb átvezet? jön.

 

1.2 Training Area

Az elején kövesd Kyle utasításait, és menj be az ajtón szemben veled. Várd meg a cutscene-t, majd menj be a következ? szobába, ahol egy csomó kis ellenség lesz. Szerencsére nem egyszerre jönnek. Javaslom, inkább dobálózz a karddal, mintsem hogy megpróbálod mindegyiket lecsapkodni. A következ? szobában egy leszakadt híd van. Ugorj át a mélyedésen és "push"-old a más szín? falat el?tted. Menj keresztül rajta, és készülj egy kis csatára. Miután megvan, menj be a szoba bal oldalán lév? ajtón. Jadenes cutscene jön. Miután Kyle adott néhány tanácsot, nyomd meg a kapcsolót. Menj el?re és jobbra az els? lehet?ségnél. Le a lépcs?n, majd válts át ?er?látásra?, hogy észrevedd, melyik falakat kell megnyomnod. 3 van összesen. Miután fent vagy, balra menjél ki és keresztül egy pár ajtón. A szobában, ahol van egy oszlop, jobbra menj és be a balra lév? ajtón. A következ? szobában majd a ?speedet? kell használnod, hogy átjuss a záródó ajtókon. Ha ez is sikerült, akkor cutscene, és jön a következ? pálya.

 

2.1 Mercenary Activity - Tatooine
Az els? és legfontosabb dolog, hogy Chewbacca tüzét?l távol maradj. Nagyon aranyos kis sz?rmók, de ahogy céloz az elképeszt?... Néha már tényleg az az érzésem volt, hogy inkább engem céloz, mint az ellenséget! Ahogy a misszió kezd?dik, 4 ellenség van a térségben. Egy rodian, két zsoldos blasterrel és egy trandoshan egy sorozatlöv?vel. Javaslom, hogy itt még inkább pisztolyozz, mert szegény f?h?sünk még nem igazán tud jól védekezni a szablyával. Mikor mind halott, a jobb széls? beugróban menj be az ajtón. Egy trandoshan vár rád balra, és zsoldos jobbra és két rodian el?rébb. Menj tovább egyenesen, át az ajtón, majd jobbra. Ott is van két ellen. Menj ki az ajtón. Rögtön jobbra van egy trandoshan. A f?téren balra vannak ketten. Még kett? vár rád a kis beugrókban. Mikor mind halott, még kett? fog el?jönni az egyik ajtóból. Még egy gran is meg fog jelenni, a fels? átjárónál. Szedd le mindet, lehet?leg valami fegyverrel, mert amíg ledobálod ?ket karddal, addig megöregszünk. Mikor mind halott, jön még egy 3-as csapat, a hajó alkatrészek meletti ajtóból. Mikor halottak, sétálj át a következ? területre, ahonnan ?k is jöttek. Itt van két ellenség a baloldalon, javaslom az elmetrükk használatát (mind trick). Menj ki a folyosóról a jobb oldali ajtón.

 

Titkos hely: a legjobboldalibb beugróban a dobozok mögött van egy gránátöv és egy pajzs.

 

Az utolsó beugró a nyílt terepr?l elindít egy cutscene-t, úgyhogy menj csak oda. Utána a két ?rt nyírd ki, majd menj ki a szemben lév? ajtón és itt a checkpoint. Ezután óvatosan menj be a következ? szobába. Bent egy csomó akna van, óvatosan járkálj. Van három ellenség is, egy balra. Menj oda hozzá és miután megölted, maradj a dobozok mögött. Egy rodian próbál majd befutni hozzád, szedd le gyorsan, majd a harmadikat is, miel?tt észbekapna. A rodian mögötti ajtón menj ki, használd a speedet, hogy megölhesd a Grant, aki a lépcs? elején van. Folytasd jobbra az utad, ahol már vár rád két weequay és egy zsoldos. Mindtrick, majd vágd le ?ket. Van egy els?segély és egy pajzs is a szobában, vedd fel ?ket. Arra a kijáratra menj rá, ami a Falcon felett visz át. Egy rodian jön majd szembe, szedd le. Be az els?, majd a második ajtón is, és szedd le a két rodiant. Be a liftbe. Nyomd meg a gombot, és menj át a kontrol szoba másik felébe, hogy összefuss a feljavított rebornnal. Vágd le, és nyomd meg a másik gombot is, hogy deaktiváld a sugarat. Vissza a liftbe, ami visszavisz. 180 fokot fordulj és menj ki az ajtón, ahol Chewbaccával fogsz találkozni. A kis, jobboldali ajtón át ismét láthatod majd a Falcont. Nagyjából két ellenség van minden beugróban. Mikor mindet sikerült megölnöd, Kyle is megérkezik.

 

2.2 Droid Recovery - Tatooine
Menj jobbra, ahol jawakat támadnak homokemberek. Figyelj, jobbra fent van egy mesterlövész is (sniper), aki téged céloz, úgyhogy szedd le miel?bb. Az ív mellett elhaladva lesz még egy negyedik homokember, majd jön még egy pár jobboldalról. A baloldali sziklánál találsz egy disruptort, javaslom vedd fel, a töltényekkel együtt. Egy gránátcsomag is vár rád arrafelé, ahonnan az el?bb a támadóid jöttek. Menj tovább a kanyonba, s mikor már látod a párologtatót el?tted, négy taszken fog megtámadni. Az egyiküknél fegyver is van, szóval óvatosan. Az ötödik fent van egy sziklán a farm fölött. Menj be a farmra, tisztísd meg az összes barlangos részt, amíg el nem érsz egy ajtóhoz. Bent van egy titkos terület, egy jó nagy pajzzsal.

 

Egészen addig menj vissza, amíg nem látsz egy ösvényt, ami balra megy. Néhány újabb taszken fog érkezni, miután megölted ?ket, menj tovább. Az els? kanyarnál néhány kráter mögött van egy pár blaster pakk. Menj fel és ki. Balra ketten fognak már várni. Ahogy elérsz az els? épülethez a baloldalon, 3an támadnak majd rád. Az épületben is van egy kis sunyi sniper, vigyázz rá. Van egy rakat cucc a házban, szóval vedd csak fel ?ket. Menj át a kanyonon, ahol is lesz 3 homoki ember, majd még egy az épületek tetején. Menj el az összes épület mellett a térség hátsó részébe, és be egy újabb barlangba. Bent is van egy pár ellenség. Vannak jobbra pajzsok és gránátok, szedd fel ?ket. Mikor kimész, keress egy sandcrawlert (járm?), körülötte lesz egy pár ellen, szedd le szépen ?ket, majd el?re az ajtóhoz. Mikor Jaden azt mondja, hogy ""I wonder if I can get up there", menj vissza ki és húzd le a darut. Ugorj rá, majd engedd, hogy visszamenjen. Fent van 3 ellenség, az utolsóért fel kell ugranod a jobboldali dobozokra, majd fel a folyosóra. Nyomd meg a kapcsolót, cutscene. Ugorj le, és menj a szoba másik végébe. A lift el van torlaszolva, úgyhogy "Pull", majd menj fel vele. Nírd ki a csávót, majd tovább át az ajtón. Még két ajtón keresztül és

egy fémolvasztóba fogsz érkezni. Észre kell, hogy vedd, az a cs?, ami hozzád közel van, jóval hidegebb, mint a többi. Ez azért van, mert azon keresztül víz folyik. A dolog egyszer?: dobd rá a kardod, és az majd elintézi. Menj keresztül ezekután, majd be a jobboldali ajtón. Bent és jobbra lángcsóvák vannak, még csak meg se próbálj keresztülmenni rajtuk. Menj a legbaloldalabbi részre, és láthatod, hogy az egyik csóva id?közönként kialszik. Ez egy tipikus videójátékos megpróbáltatás. Amikor kialudt, ugorj, miközben a falat bámulod. A túloldali raidert kell megölnöd, majd a jawaknál lév? kapcsolót aktiváld. Menj el mellettük egy lifthez, ami a lángok miatt elérhetetlen volt eddig. Menj le vele, három taszken fog lent várni, az els? szobában. Menj keresztül a következ? ajtón, figyelj az ellenekre. Lökd odébb a torlaszt, hogy megláthasd az R5ös egységet. Nyomd meg a USE-t a droidon. Le fogja vinni a liftet, ugorj utána. Egy csomó taszken vár lent. Miután sikerült megölnöd ?ket, vége a pályának.

 

2.3 Emergency Assistance - Bakura
Sétálj körbe a platformon a f?bejárat irányába, figyeld meg, hogy az összes halott úgy fest, mintha egy kard vágta volna le ?ket... Menj be és irány a biztonsági állomás a baloldalon. Itt fogod megkapni a feladatokat. Bármelyik ajtóhoz próbálsz közeledni, megjelenik egy csapat stormtrooper. Amikor az egyik ajtón bejönnek, a másik mögött van egy csomó extra, vedd fel, majd öld meg a stormosokat. Menj fel a lépcs?n. Ott van még kett?, a baloldali ajtó ellenségekhez vezet. Ha elmész mellettük az egy kontrolszobához vezet, de menj vissza az els? folyosóhoz. L?dd ki az aknákat és sétálj ki. Rögtön szemben van egy csomag robbanószer. Use, hogy deaktiváld ?ket. Menj vissza a kontrolszobába, ahol két ellenség vár, mikor mind2 halott, menj el mellettük és folyosóra lyukadsz ki, ahol g?z meg lángok vannak.

 

2.4 Merchant Rescue ? Blenjeel
A következő küldetésben egy árva lézersugarat sem kell kilőnöd, még a fénykardodra sem lesz szükség. Ez egy mentőakció, ahol aztán a saját bőrödet kell menteni. Össze kell gyűjtened a szükséges alkatrészeket, hogy el tudd hagyni a bolygót. A csalafintaság ott van a dologban, hogy nem szabad a homokra lépni, mert akkor a bevezető animációban látott hatalmas kukac bekap, és akkor neked lőttek.

Szóval, mindig az alkatrészeken, köveken kell maradnod, és a lehető legrövidebb időt tölteni a homokon, azt is csak végszükség esetén.

Tehát akkor: az első alkatrész a lezuhant hajóban van. Ugorj először jobbra a hajó szélére, majd onnan a kőre, aztán egy alkatrészre, majd végig le a rámpán. Rohanj át a homokos részen a hajó másik felébe, és ugorj fel a szélén. Jobbra ugorj fel a dobozra, onnan a korláton át a folyosóra. Menj be az ajtón, és a padló alól szedd föl az első alkatrészt, és vidd a helyére.

A követező: ugyanúgy ugrálj előre, mint az előbb, de a nagy kavicson ne a hajó felé vedd az irányt, hanem balra a másik kavics felé. Ugrálj egészen addig, amíg a nagy kőről meg nem látod az alkatrészt. A biztonság kedvéért használj erőfutást, és ugorj le érte, majd rögtön menj föl a szemben lévő kavicsra. Onnan át a másikra, de vigyázz, mert egy idő után elkezdenek süllyedni. Ugrálj végig, és vidd vissza a hajóhoz ezt is.

A harmadik alkatrész: menj oda, ahonnan az elsőt szerezted, be a hajóba, és onnan menj tovább az oldalán lévő rés felé. Állj meg a szélén, és húzd magadhoz azt a nagy lapot. Ugorj rá, majd a hajó hátulja felé ugorj a kerek izére. Onnan tovább, majd balra, hogy feljuss a hajó tetejére. Amint fenn vagy, ugorj jobbra a nagy kőre, onnan pedig addig, ameddig csak tudsz. Sok ugrálás után ott lesz az orrod előtt a következő alkatrész. Vedd föl, és vidd vissza a hajóhoz.

A negyedik: menj megint a lezuhant hajóba, csakhogy most ott állj meg, ahol kettészakadt. Ott jobbra látsz egy alkatrészt, ahonnan megint végigugrálhatsz jó messze a sivatag felé a negyedik alkatrészért. A nagy kavicstól balra lesz, a hajó felé, nem pedig a sivatag felé! Ez viszonylag messze fekszik, szóval mindenképpen használd az erőfutást. Vidd vissza azt is a hajóba. (Vigyázz, nehogy akkor egyen meg a szörny, mikor a hajóra ugranál, mert ekkor egy picit rá kell lépned a homokra!)

 

2.5 Cult Investigation - Corellia
Mivel az ajtó zárva van, ugorj fel a vagon tetejére. Menj tovább, egészen a tetőn álló őrig, öld meg, majd a következőt is a vonat végében. Ugorj le, de ne a szélén lévő két rúdra, mert az megráz. Menj be az ajtón, öld meg a két embert, menj tovább le a rámpán, ahol öld meg az újabb embert. Nyomd meg a gombot jobboldalt, majd fordulj meg, és menj vissza a kapocshoz. Ugorj át a másikra, menj föl a tetőre, és onnan a mesterlövésszel vadászd le a távol lévő emberkét. Juss át a következő kocsira. Menj föl a fenti szintre, és öld meg a fönti két embert. Az egyiknél mesterlövész van, ő legyen az első. Fentről ugorj át a következő kocsira, ahol egy fénykardos ember fog várni. Öld meg, de légy óvatos, mert az üvegtető könnyen betörik, ne érjen meglepetés. Lent van egy mezei zsoldos sugárvetővel. Menj vissza a tetőre, és ugorj át a következő, majd az azutáni kocsira. Menj be az ajtón, és öld meg a két őrt, majd a harmadikat is, aki beszalad. Menj ki, és ugorj át a következő kocsira. Vigyázz, mert rögtön hátbatámadnak. Juss át a következő kocsin is, majd az utána következőn menj be az ajtón jobboldalt. Öld meg odabent a két embert, akik balra és jobbra állnak, ahogy belépsz, majd menj fel a liften. Lődd szét a két energiaellátó pöckét az ajtónak, öld meg a két benti embert, és gyűjts be mindent arról a részről. Törd be a fölötted lévő ablakot, és menj ki. A két csövön menj át a másik kocsira.

Vadászd le a két embert lent, majd menj tovább, a mesterlövésszel szedd le a másik kocsin lévő mesterlövészt. Menj tovább a következő kocsira, nyírd ki az emberkét a tetején. Le a rámpán, át a másik kocsira, és menj be az ajtón. A lehető leggyorsabban öld meg az őrt, meg a fénykardos sötét jedit, aztán hatástalanítsd a középen lévő bombát. Töltsd fel magad amivel kell, majd vágd keresztül magad a következő két kocsin.

Jön az utolsó kocsi. Egy szál ember fog kint várni, de amint átugrottál, és levágtad, föntről rád ugrik egy sötét fénykardos is. Intézd el, majd menj be, és a vezérlőpulton állítsd meg a vonatot.

 

3. Hoth

3.1 Ice Planet Hoth
Kezdéskor pattanj fel az egyik Taun Taunra, és indulj el a fények felé. Hamarosan néhány birodalmi emberkébe botlasz. Vágd le őket, és siess tovább, mert odébb lesz egy telepített sugárvető, amihez csak egy ember fog sietni. Tehát vágd le őt gyorsan, így nem lesz gondod azzal a fegyverrel. Utána intézd el a többit is. Ha végeztél, menj be a barlangba. Fuss tovább addig, amíg a szörnnyel nem találkozol. Kerüld ki balról, nyerj előnyt, és messziről lődd le. Ennyit a sportszerűségről, de hát ez van? Menj tovább egészen a kijáratig. Ott intézd el a birodalmiakat, és menj tovább balra. (Jobbra egy titkos terület van.)

 

A dobozoknál rejtőzik egy-egy birodalmi, vágd le őket, majd menj tovább a fények mentén. Hamarosan négy újabb katonára bukkansz. Vágd le őket sorban, aztán fuss előre. Egy telepített ion ágyút fogsz találni. Elkezd felé futni egy katona, őt állítsd meg gyorsan, aztán ragadd meg a fegyvert, fordulj vele 180 fokot, és lődd le kis lépegetőt. Ha nem jönne, nagyon óvatosan kezdj el sétálni abba az irányba, aztán amint meghallod, futás vissza!

Ha megölted, menj abba az irányba, ahonnan jött. Egy kapuhoz érsz. Menj jobbra, vágd le a magányos őrt, aztán az egyik résen dobj be egy hődetonátort, hogy később könnyebb legyen a dolgod. Ugorj föl a dobozra, a dobozról pedig a fal tetejére. Ugorj le, intézz el mindenkit, majd menj be az ajtón.

 

Menj föl a liften, és a fénykardoddal törd be a rácsot, hogy egy titkos területre érkezz. Utána menj be az ajtón, és a teremben ölj meg mindenkit. Nyomd meg a baloldali pulton a gombot. Szemben törd be a jégajtót, hogy egy másik titkos területre érj.

 

Utána menj vissza a liften, és menj le a másikon. Lődd le a három birodalmit, és menj tovább. Egy rövid havas folyosóra érsz, menj be jobbra az ajtón. Öld meg négy katonát. Menj tovább, a következő ajtó után még két katonával fogsz találkozni. Utána egy kereszteződéshez érsz. Jobbra és balra páncélt, illetve életerőt találsz, egyenesen pedig a küldetés további részét. Menj le a rámpán, haladj előre, és ölj meg mindenkit aki az utadba áll.

Checkpoint, és egy nagyobb terem. A lift két oldalán lesz egy-két hasznos holmi, utána menj föl a liften. A következő teremben intézd el a három birodalmit, majd menj ki. Kint ha balra mész, egy kutaszdroid által őrzött titkos területre érsz,

Menj egyenesen, és ragadd meg a telepített fegyvert, lőj le vele mindenkit.

Menj tovább, egy hatalmas területre érsz. Balra kövesd a fényeket, és az irányt, ahonnan egy ion ágyúval tüzelnek rád. Közelítsd meg, és vágd le a kezelőjét, meg a többieket a környéken.

Menj tovább a sziklák mentén, a fényeket követve, újabb birodalmiakat levágva. Egy idő után az Echo Base főbejáratához érsz. Szedj föl mindent, amit találsz, és menj vissza az ion ágyúhoz, ami egy AT-AT tetején van, és ami most egy bunkerként üzemel. Vágd el az energiaforrását a két szélén, és menj be. Öld meg a két embert, és ugorj le oda, ahol a létrát látod.

 

3.2 Echo Base

Menj tovább egyenesen. Az egyik konténeren lesz egy életerő meg egy páncél. Öld meg a három birodalmi embert, és menj ki az egyetlen kijáraton. Ott már várnak rád, intézd el mindet. Menj tovább. Lent a rámpával szemben négyen fognak beszélgetni, vágd le őket, vagy lődd le, ahogy akarod. Ahogy bejöttél, attól jobbra és balra van egy út a rámpa után. Jobbra egy titkos területre érsz.

Tehát menj balra. A sarkon túl egy gépágyús, meg egy mezei katona fog várni, szóval vigyázz. Menj le a rámpán, menj körbe, és menj ki az ajtón. Itt is lesznek egy sokan, szóval használj valamilyen erőt segítségül. Bent van egy páncél-feltöltő akármi. Menj a következő ajtó felé, ami után két katonával fogsz találkozni.

A lifttel szemben lévő csőben van egy életerő csomag, amit magadhoz tudsz húzni.

 

Menj föl a liften. Checkpoint! Öld meg a három birodalmi katonát. Menj balra, ahol újabb gépágyússal fogsz találkozni. Elmetrükk, aztán intézd el a maradékot.

Menj le a rámpán, és menj ki. Három embert lesz bent, majd utána menj ki a nyitott kijáraton.

A következő teremben lesz egy lőszer és egy életerő feltöltő eszköz. Menj tovább, aholis egy katonával fogsz találkozni, majd újabb hárommal. Menj végig a folyosókon, vágd keresztül magad az ellenségen, amíg egy üres szobába nem érsz. Itt menj le a liften.

Itt nem lesz semmi problémád, újabb katonák stb. Nemsokára egy igen rossz állapotban lévú vezérlőterembe érsz, amit egy átvezető animáció is kísér.

Öld meg a fénykardos embert, és menj tovább.

Amint kiérsz a folyosóról, egy wampát látsz majd, amint éppen egy Taun Taunt támad. Hívd fel magadra a figyelmet, majd fuss vissza a folyosóra, ahova nem tud téged követni. Innen aztán úgy lövöd le, ahogy akarod? tovább. Itt van egy-két páncél, ilyesmi. Menj be az ajtón, és készülj egy nagy csatára. A lényeg, hogy próbáld meg minél többször eltalálni, mert egy idő után megfutamodik a főellenség. Tehát gyors kis csapásokkal gyengítsd, majd vonulj vissza, nehogy eltaláljon. Sokszor dobja feléd a fénykardját, különben más erőt nemigen használ.

Utána visszatérsz az akadémiára, előléptetnek, és választhatsz egy új kardforgatási stílust.

 

4.1 Rescue Mission - Nar Kreeta

Indulj el a ventilátor felé, előtte fordulj balra a rácson keresztül. Menj jobbra, majd balra, vágd le a rácsot, és ess le. Ölj meg mindenkit odalent. Öten vannak. Utána a folyosó végén menj föl balra a kis lépcsősoron, ahol újabb két zsoldos fog várni. Mivel a baloldali ajtó zárva, menj föl a liften jobbra. Fönt öld meg a három embert, és húzd meg szemben a kart, amivel kinyitottad a cellákat. Ugorj le, menj oda a foglyokhoz, majd a videó után gyorsan futás be a mögötted lévő ajtón a rancorn elől. Oda már nem tud követni. Menj oda a foglyokhoz. A szövegelés után menj a folyosó közepén balra, onnan tovább a folyosón. A jobb oldali kanyar után fogsz először ellenállásba ütközni. Vigyázz, mert van egy hődetonátor dobálós is. Az utolsónál van a kulcs. Nyisd ki az ajtót, (ami a cső végéhez vezet, ahonnan jöttél) majd menj vissza a foglyokhoz, akik most már el tudnak menni a cső végén lévő hajóhoz.

Utána menj föl a kis lépcsősoron, csakhogy most ne jobbra menjél a liften, hanem balra az ajtón, amihez már van kulcsod. Menj le a liften, és ölj meg a bárban mindenkit. Menj körbe, és menj ki az ajtón. Egyenesen, öld meg az utadban állókat. A folyosó végén menjél balra, föl a liften, ami újabb vezérlőterembe visz. Öld meg a zsoldosokat, húzd meg a kart, ugorj le, kísérd ki a foglyokat azon az ajtón, ahol az előbb is kimentél. Most már csak az ajtóig kell kísérni őket, hogy biztonságba legyenek a rancorntól. Őt egyébként könnyű lerázni, mert gyorsabban futsz, tehát csak egy kört kell tenned, hogy beérjél az ajtón biztonságban. A foglyok tudják az utat, tehát te menj megint föl a kis lépcsősoron, balra le a liften a bárba, ahol megint várnak rád. Négyen vagy hárman lesznek megint. Menj ki megint az ajtón, megint egyenesen végig a folyosón, csakhogy most jobbra fordulj, ne pedig balra. A kanyar után a folyosó végén három zsoldos lesz, az egyiknél hődetonátor, a másiknál mesterlövész puska, szóval valamilyen erővel intézd el őket egyszerre, az a legegyszerűbb.

Menj föl a liften. Újabb vezérlőterem, benne egy másik hődetonátort dobáló zsoldossal. Ha végeztél minddel, húzd meg a kart, ugorj le a foglyokhoz, kísérd ki őket a börtön területéről, ahova már nem tud jönni a rancorn.

Jön az utolsó kör. Kis lépcsőn föl, balra le a liften, be a bárba. Öld meg először az egy szál zsoldos, majd bármilyen fegyverrel lődd ki a lézersugarak tápjait. Menj tovább, ki az ajtón. Balra rögtön a liftbe. Menj föl, ölj meg mindenkit, húzd meg a kart, menj le a foglyokhoz, és vidd ki őket, de most menj te is velük egészen a cső végéig, ahol kezdted az egész küldetést.

 

4.2 Meet Contact - Zonju V

A küldetés nagy részét egy űrrobogón fogod tölteni. Kezdéskor amint elindulsz, néhány rosszfiúba botlasz, akik meg akarnak ölni. Két dolgot tehetsz: vagy hagyod őket békében, vagy levágod őket. Előbbi esetén jó kis üldözéses jelenet fog kialakulni. Mindegy melyiket választod, a lényeg, hogy ha támadók vannak a közelben, ne szállj le a verdáról, mert akkor megölnek. Tehát akkor üldözőkkel vagy anélkül, de száguldj végig a kanyonban, egészen addig, amíg egy akadályhoz nem érsz, ami jelen pillanatban egy fal lesz. Szállj le, és ugorj át. Menj el az épületig. Itt egy átvezető animáció jön. Odabent szedj föl mindent, töltsd fel magad, majd menj ki a kapun. Ugorj fel egy űrrobogóra. Elég hosszú üldözéses jelenet jön. Menjél cikcakkban, úgy nehezen találnak el. Ha útközben jön egy épület, annak a közepén általában van egy folyosó, menj ott, mert előszeretettel vétik el, és csapódnak bele a falba. Egy kis idő után azt mondja majd a játék, hogy használd a turbót, hogy át tudjál ugrani egy szakadékot. Tedd azt (a jobb klikkel tudod), és rögtön utána fordulj jobbra, mert különben falhoz fogsz csapódni.

Amikor a végéhez érsz, egy átvezető animból kiderül, hogy Rosh-t elfogták a csúnya birodalmiak.

 

4.3 Covert Operation - Kril'Dor

Lépj be a hangárba az előtted lévő kapun. Öld meg a katonákat, és a TIE pilótákat. Van egy csomag akna a dobozokon, vedd fel őket. Aztán menj fel a liften. Közvetlenül fölötted lesz egy automata sugárvető torony, szemben pedig egy pilóta. Öld meg mindkettőt, majd menj föl a liften a másik oldalon. Menj ki az ajtón. A következő ellenségen használd az elmetrükköt, mert repeaterrel lesz fölszerelve. Fordulj balra, és menj végég a folyosón, a pajzsgenerátorig. Rakj le egy irányjelzőt, a gödör túloldalán. Átvezető animáció. A következő villogó a hangáron lesz, közvetlenül mögötted, aktiváld azt is. Még egy animáció. Egy munkásember rád fog támadni, lökd le őt, vagy vágd le. Nézz a hangárajtó felé, és ugorj a legfelső csőre, onnan a hangár tetejére, majd onnan a barakkra, ami jobbra van. Rakj le újabb irányjelzőt, és nézd meg az átvezető animációt. Menj vissza a hangárba, és menj le a rögtönzött lejárón. Az ajtó után készülj egy kis csatára, és elmetrükközésre, mert középről jónéhányan támadnak majd rád. Az állomás a jobbra vezető úton van, csakhogy a főbejáraton nem tudsz bemenni. Az állomásra vezet egy folyosó, ami a legnagyobb placcról indul. Juss föl oda.

Odakint két-három katona fog várni. Minden szinten ennyien lesznek, látogasd meg mindent a liftekkel. A második szinten is kettő van: egy a következő lift mellett, egy pedig rögtön tőled jobbra.

A harmadik szinte használj elmetrükköt az ablakon keresztül, majd nyomd meg a kapcsolót. Törd be az ablakot a fénykardoddal, és menj ki jobbra a párkányon, juss le a lenti gyalogjáróra, és menj a torony felé. Útközben egy újabb birodalmi pottyan eléd. Menj le a liften. Ha a platform felé nézel, egy titkos területet láthatsz.

Menj vissza a platform körül, és lépj be az ajtón. Menj le a lifteken. (Ha nem tudnád melyik megy le és föl akkor egy kis segítség: a piros nyíl megy lefelé, a zöld föl.) Tehát menj le a liften, ahol egy fénykardossal gyűlik meg a bajod. Sokkal egyszerűbb, ha becsalod kintről a katonákat, és elmetrükköt alkalmazol rajtuk.

Menj le a következő liften. Útközben valószínűleg még egy katona fog megtámadni. Tedd le az újabb irányjelzőt, és nézd végig az átvezető videót. A vezérlőszobából támadtak rád, tehát oda kell menned. Menj föl a lifteken. A legtetején két birodalmi támad meg, használj elmetrükköt. Juss vissza ahhoz a toronyhoz, amelyiknek három ajtaja volt kék szegéllyel az alján. Menj föl a liften. Fönt négy katona, és két automata módon tüzelő torony fog várni. Használd az erőt, hogy gyorsabb légy, öld meg a két tisztet, majd a rohamosztagost, a két tornyot, majd vedd föl a küzdelmet a fénykardos ellen. Aktiváld az irányjelzőt, és menj vissza. A négy platform a magasabb torony mellett van. Menj körbe körülöttük, és juss vissza a hangárba a hajódhoz. Öten várnak rád: egy fénykardos, és négy rohamosztagos. Elmetrükközz a katonákra, így könnyedén megölheted a fénykardost is. Menj végig a hajódon.

 

4.4 Capture Crime Lord ? Coruscant

Mivel Racto felrobbantotta a leggyorsabb hozzá vezető utat, máshogy kell megközelítened. Tehát fordulj meg, menj körbe, és a vadászgéped másik oldaláról át tudsz ugrani a másik épületre. Egyből két zsoldossal találkozol, könnyű dolgod lesz. Menj körbe addig, amíg jobbra egy lebegő placcot nem látsz. (Közben azért találkozol még egy-két emberrel.) Ugorj át, majd onnan tovább. A következő épületnél két Weequay fog rád rontani, meg lesz ott egy Rodian is. Ugorj át a másik oldalra, és ugrálj föl balra. Három zsoldos fog jönni. Ugorj át a következő tetőre. A következő részen öten lesznek. Ennek az épületnek a legtetején van egy Gran, juss fel hozzá, és öld meg. Onnan ugorj át a következő tetőre. Egy távolabbi doboz mögött van egy új ellenség, egy gyilkoló droid. Ő következőképpen működik: amikor lő, vagy mozog, leveszi a védőpajzsát, különben nem. Ezen a pajzson nem hatol át egyetlen fegyvered sem, még a kardod sem, ráadásul meg is sebez, ha hozzáérsz. Tehát állj elé, várd meg míg elkezd tüzelni, tehát megszűnik a pajzsa, és az erőgyorsítást használva menj mögé, és csinálj belőle ipari hulladékot.

Ha meghalt, ugorj le a leszálló pályára. Amint lent vagy, két zsoldos támad rád. Öld meg őket, majd menj be a szobába, ahonnan jöttek. Ott megint lesz két ellenfél, meg egy lift. Öld meg az embereket, majd használd a liftet. Egy újabb Gran van a közelben, lökd le őt a mélybe. Menj tovább a gyalogjárón, ami a hajód fölött megy. Hárman rejtőznek a következő részen, elmetrükk, aztán intézd el a maradékot. Pusztítsd le a védőmező generátorait, majd öld meg két zsoldos, akik a második generátor pár mögött vannak. Még egy lesz, a dobozok mögött szemben. Menj a másik oldalra. Balra pajzs és lőszer generálók vannak, jobbra pedig iszonyatos sok ellenfél. Talán itt támadnak rád a legtöbben egyszerre a játék folyamán. Használj valami erőt ellenük, pl. elmetrükk, vagy áramozás, majd fejezd be a mészárlást. Menj tovább, ugorj egyet, majd gondoskodj a droid leselejtezéséről balra. Mellette van egy-két csomag, ha kell. Menj jobbra, és ugorjad át az akadályt. Menj be, ahol két keményebb kötésű fickó fog várni. Sokat próbálnak fojtogatni, illetve egyéb erőt is bevetnek ellened, szóval vigyázz, főleg az előbbivel. Ha végeztél velük, menj be a liftbe. Az előző helyiségben van két medpack az egyik sarokban. Fönt egy átvezető animáció következik. Négy droid! Nem is olyan nehéz, csak kövesd ez eddig bevált taktikát: menj közel az egyikhez, amint kikapcsolja a pajzsát, erőfutás, kaszabolás, mindez négyszer. Ha végeztél, nincs más dolgod, mint megnézni az újabb átvezető animációt, amiben a csúnya Racto nagyon meglepődik, hogy megölted a játékszereit.

 

4.5 Cult Investigation ? Dosuun

Ez az a küldetés, ahol nem használhatod a fénykardodat, sajnos. No de sebaj, mi boldogulunk anélkül is.

Ugorj ki a cellából, és valamilyen erővel intézd el az őrt, majd vedd ki gyorsan a sugárvetőt a rekeszből. Készülj fel, mert még öten vannak. Menj egyenesen, majd látsz egy átvezető videót. Guggolj le a nyitott ajtónál, és ments egyet. Bent balra van egy energia mező, ami kapuként funkcionál, balra pedig aknák. Balra öld meg az energia mező mögött lévőket, majd hajolj ki óvatosan a sarok mögül. Ott lesz egy rohamosztagos és egy őrszem. Lődd le az utóbbi egy célzott lövéssel, ami felhívja majd a figyelmét a másik katonának, majd lődd le azt is. Lődd ki az energia mezőt is. Fordulj meg, és lőjél szét legalább két aknát, de inkább az összeset. Bent van egy tiszt, és egy rohamosztagos. Öld meg őket, és vedd el a tiszttől a kulcsot. Menj ki, és nyisd ki a bal oldali kaput. Bent négy munkás lesz, egy balra a számítógépeknél, egy a lépcső alatt, kettő pedig jobbra. Húzd meg a kart, és használd a liftet a szoba másik oldalán. Fönt csak egy háttal álló munkás lesz, öld meg, és vedd fel a gránátokat. Menj keresztül a következő két kapun. A következő szobában ketten lesznek, elmetrükk, a másikat pedig lődd le. Nyomd meg a gombot a konzolon, ami kinyitja az összes közelben lévő ajtót. Menj ki ott, ahol bejöttél. Menj be az első ajtón jobbra, ahol tudsz. Kint két ellenfeled lesz csak. Menj tovább a nagy ajtóhoz, ami mögött elég sokan lesznek, szóval használj megint elmetrükköt, hogy gyorsan és egyszerűen végezz velük. A második tiszt a középső szobában van két rohamosztagossal, és van még egy tiszt ennek a teremnek a másik oldalán. Az innenső szobában lődd szét az energia mezőt, és intézd el a két katonát. Szedj föl mindent, amire szükséged van, majd térj vissza a kis ajtóhoz a nagy folyosón. Menj ki, és menj be a liftekhez legközelebb eső ajtón. Menj be a vezérlőterembe balra, és használj elmetrükköt, majd valamilyen egyéb fegyvert a munka befejezéséhez. Nézd végig az összes kamerát, megmutatják a következő célodat. Menj ki, majd menj be a második ajtón balra. A karral szüntesd meg az energia mezőt, és az ágyúval üss lyukakat a legtávolabbi célok mögötti falba. Mielőtt elugrasz, lőj bele a robbanószerbe a másik oldalt. Amint kiugrasz, egy AT-ST fog előjönni a bal oldali kapu felől. Ugorj be a robbanás okozta lyukba, és lőj bele a vezérlőterem melletti robbanószerbe, ami betöri majd az ablakot. Ugorj be, és öld meg a tisztet. Húzd meg mindkét kart. Az egyik a mögötted lévő ajtót nyitotta ki. Ugorj át az aknákon, és húzd meg a kart jobbra. Fuss a másik oldalon lévő ajtó felé, és menj föl a liften. Szállj be az AT-ST-be, és lődd le a birodalmiakat. Egy másik AT-ST még mindig kint van ugye. Ölj meg mindent és mindenkit, majd menj vissza a toronyhoz. Állj meg valahol a felső szint mellett, így át tudsz rá ugrani. Menj be azon a szinten a másik ajtón. Menj föl a lépcsőn, de vigyázz, állj készen. Odafönt a kövér ember fog várni. Keress fedezéket, majd fuss a másik oldalon lévő ágyúhoz. Lődd a kövér embert, öld meg a három rohamosztagost, meg a kommandót, ami az út jobb oldalán áll lesben.

Menj tovább a fal mentén, egészen az ellenőrzőpontig. Mielőtt belépsz, már hallani fogod a láthatatlan kommandóst. Használj erőt, hogy lássad őt (sight) és erőfutást is, hogy előbb csapjál le rá, mint ő terád. Van még kettő belőlük a másik oldalon is. Itt van egy pajzsgenerátor, használd ha kell. A következő gyalogjárón van még két plusz folyosó. Ha balra mentél a bejárattól, akkor azon az oldalon lesznek.

Válassz egyet, egy ajtóhoz fognak vezetni, ami a hangárba nyílik.

Menj be, ölj meg mindenkit, majd menj a vezérlőterembe. A bal oldali bejáratnál van egy láthatatlan kommandós, először őt intézd el, mert ő a legveszélyesebb. Aztán jöhetnek a többiek.

A vezérlőteremben két tiszt lesz. Menj be, és húzd meg a kart, ami a mögötted lévő ajtót nyitja ki. Menj le a liften, és juss át a másik oldalra. Az átvezető animáció után meg kell küzdened megint a kövér emberrel. Juss fel arra a szintre, ahol ő van. Ha utoléred, vagy ő ér utol, kövesd a felső szinten végig. Amint közel ér hozzád, nyomd be az erőfutást, majd full autura állított sugárvetővel lődd kb. 10 másodpercig, amíg kivonod őt a forgalomból.

 

5.1 Vjun

Ahogy elkezdődik a küldetés, guggolj le fedezékbe. Át kell majd rohannod a savas esőn a következő fedezékig. De még várj, mert rögtön megjelenik az első Hazard Trooper, amit Kyle szépen elintéz neked. Ha megvolt, használd az erőfutást, és a védelmet (protection) együttesen, és úgy menj ki az esőbe. Két újabb Hazard Trooper lesz itt, te csak maradj távol, és Kyle megöli őket. Készítsd elő a concussion rifle fegyveredet, használd az erőfutást és a védelmet, majd rohanj fel balra az úton. Lődd a felbukkanó Hazard Troopert, majd vonulj vissza. Ezekután Kyle megöli mindkettőt. Várj még feltöltődsz, aztán menj vissza a bejárathoz. Vedd föl a pajzsokat. Menj le a rámpán. Félúton három rohamosztagos támad rád az ajtó felöl. Öld meg őket, majd menj tovább. Nemsokára valamiféle vezérlőteremhez érsz. Lépj hátra, és engedd a mestered érvényesülni. Menj be, szedj föl mindent (lőszer+pajzs). Menj be a következő ajtón, és öld meg a három rohamosztagost. A dupla ajtó újabb Hazard Trooperekhez vezet. Kapcsold be az erőfutást és a védelmet, fuss ki, hívd magadra a figyelmet, majd rohanj vissza fedezékbe. Ezután Kyle megint elintézi az összeset. Az ajtó után kint balra van egy titkos terület. Az egyik nyolcszögű panel a padlón betörhető, bent detonátorokat találsz.

A szemben lévő ajtó lesz az első checkpoint. Bent lesz néhány birodalmi rohamosztagos, meg egy tiszt, sima ügy. Miután mind meghalt, menj föl jobbra a rámpán. Kyle egymaga elintézi itt az egész helyőrséget, de azért segíthetsz neki. Menj ki az ajtón. A szokásos erőket használva fuss a következő fedezékig. Menj be az ajtón, ahol találsz néhány hasznos holmit. Menj ki a következő ajtón. Amint kinyílik, lépj vissza, és keress fedezéket Kyle mögött hősiesen, és várd meg amíg megöli a Hazard Troopert. Menj tovább egészen addig, amíg megint egy külső területre nem érsz. Használd az erőket hogy fedezékről fedezékre rohanj, csak közben várj egy kicsit, hogy feltöltődjél. A boltíves rész előtt jobbra három rohamosztagos fog várni, az egyik egy ágyút kezel, így ő legyen az elsőszámú áldozat. A boltíves részt hagyjad, zsákutca. Menj tovább addig, amíg egy kiálló részhez nem érsz. Fuss be alá. Használj elmetrükköt a Hazard Trooperek ellen, majd öld meg a maradékot concussion rifle-vel. Menj tovább, távolmaradva az esőtől. Amikor a folyó mellé érsz, fordulj balra. Menj tovább ebbe az irányba. A dobozok tetején élet, és pajzs van. A második hídszerű építménynél menj keresztbe, és fordulj balra. A sziklák előtt keress fedezéket. Amikor felkészültél, használd a védelmet, és ugrálj szikláról sziklára. A sarok mögött két TIE bombázó van, amelyek elkezdik lőni a területet. Rögtön az átvezető animáció után kapcsold be az erőfutást, és rohanj a jobboldali ajtóhoz. Három rohamosztagos fog rád törni, nagyon gyorsan vágd le őket. Az oszlop után lesz egy tiszt, majd a jobbra a folyosó végén egy Hazard Trooper. Amikor hallod az ajtót, fordulj vissza. Kyle megöli minden bizonnyal. Segíthetsz neki úgy, hogy bekapcsolod az erőfutást, és körbe-körbe rohangálsz, és vágod te is. Ha megvagy és feltöltődtél, menj ki az ajtón. Használj védelmet és erőfutást, rohanj balra, menj föl a rámpán, és öld meg a katonákat. Még két rohamosztagos fog várni fedezék mögül balról. Amikor meghaltak, és újra erőd teljében vagy, menj ki az egyetlen nyitott ajtón, ami az imént megölt két katona mellett van. Amint belépsz, négy birodalmi támad meg. Kövesd a folyosót. Amint kiszélesedik, két erőhasználóval találod szemben magad. Ketten simán elintézitek őket. A következő szobában elég sokan lesznek, használj elmetrükköt. Menj tovább a folyosókon meg a szobákon keresztül. Amikor abba nyitsz be, ahol egy droidot látsz egy konzol előtt, menj föl a rámpán. Az átvezető animáció után jön egy elég kemény ellenfél. Erősen támadó stílusa van, és őrült védekezése. Pont akkor amikor megölöd, Kyle kinyitja az ajtót. Fuss ki, miközben használod a védelmet. Menj egyenesen az ágyúálláshoz. Néhány lövéssel később vissza kell futnod, le a rámpán, jobbra. Ahhoz az ajtóhoz kerülsz, ami korábban zárva volt. Fuss le a lépcsőkön, balra. Nemsokára kiérsz a szabadba. Védelemmel és erőfutással menj egészen az épületig, menj föl a rámpán, csukd be az ajtót, és ezzel kész is van a pálya.

 

5.2 Bast Castle Lower Floors

Kövesd Kyle-t a liftig, amiről aztán kiderül, hogy nem lehet irányítani. De addig is, a közelben van egy titkos terület. Az AT-ST-nél a fenti placcra fel lehet ugrani, ahol két életerő, és néhány thermal detonator van.

Utána menj körbe, amíg nem találsz egy rést. Leugrasz a szemétledobóba, majd onnan kövesd a mestert, és ugorj ki onnan gyorsan. Ő megy az egyik irányba, te menj a másikba, menj föl. Egy terembe érsz, ahol egy tiszt, és néhány rohamosztagos lesz. Öld meg őket, húzd meg a kart középen, és menj ki az ajtón. Menj ki rögtön jobbra a nyitott ajtón. Checkpoint! Segíts be Kyle-nak, és vágjátok le a csúnyákat. Menj vissza a bezárt ajtóhoz, Kyle majd kinyitja. Az átvezető animáció után gyorsan az erővel lökd meg a pumpákat a falon (három van belőlük), majd kövesd Kyle-t föl a nyílásba. A sarok után egy olyan mozgó torony lesz majd, hagyd hogy Kyle elintézze, mert te nem tudod kivédeni a lövéseit, vagy dobd rá a fénykardod, és igyekezz pontosan célozni. Menj végig a szellőzőn, kövesd Kyle-t föl az alkóvba. Hagyd hogy megölje a tornyot. A következő szobában Kyle a harmadik szintű ugrásával fel tud ugrani a legtetejére, neked viszont erőfutást használva át kell futnod a megfelelő pillanatban, amikor nem lőnek. Négy rohamosztagos lesz bent. Ugorj fel a mozgó akármi tetejére, majd onnan a következő szintre. Menj oda Kyle-hoz. A közelben van egy titkos terület, abban a szobában, ahova Kyle fölugrott. Menj keresztül a következő két ajtón. Nemsokára két fénykardos ugrik rád a plafonról, meg jön melléjük három rohamosztagos is. Öld meg őket, menj tovább, ahol lesz egy tiszt, és egy rohamosztagos. A következő szobában hatan várnak, kettő közel hozzád, a többi négy pedig a túlvégen. Menj vissza a vezérlőterembe, és menj föl a két lift valamelyikén. Fent lesznek egy páran, és az egyiknél rakétavető lesz, szóval jobb az elővigyázatosság. Öld meg őket, és menj ki az egyik ajtón. Menj tovább, a következő szobákban ketten-ketten lesznek. Ugorj fel a bunker tetejére. A másik oldalon van néhány élet, meg hasonló. Nézd meg a lézer kisugárzókat. Az erőt használva (pull) mind a négyen visszaállítod az energiát a gépbe, ami után egy átvezető animcáió következik, és a következő pálya.

 

5.3 Bast Castle Interior

Miután feltöltődtél, ugorj fel. A fenti szobában lesznek néhányan, szóval használj elmetrükköt, és vágd le a maradékot. Ha kész vagy, menj ki az ajtón. A következő szobában két egymással beszélgető fénykardos van. Hívd fel magadra a figyelmet, és csalogasd hátra őket a nagy terembe. Ott könnyebb lesz őket megölni. Ezután menj föl a liften, ahol még egy párbajban lesz részed.

Menj ki az ajtón. Ezek a fénykardosok nem túl kemény ellenfelek, egy-egy erősebb vágás elintézi őket. Négy rohamosztagos jön majd be a másik szobából. Elmetrükk, aztán kaszabolás.

Menj tovább a gyalogjárón. Nemsokára rád rohan egy fénykardos ember. Várd meg míg feléd dobja a fénykardját, lökd a földre, és dobd te is rá a sajátodat. Menj tovább a következő szobába. Itt lesz egy pajzsgenerátor. Hajolj ki a sarkon, és figyeld meg hogy hol van a két rohamosztagos, meg az automata torony. Utána már könnyedén el tudsz bánni velük. Menj föl a közelben lévő lifttel. Négy rohamosztagos, gyerekjáték. Menj ki az ajtón. Itt már egy fokkal képzettebb ellenséggel fogsz szembetalálkozni, bár ő is sokat hajigálja a fénykardját, amit ki tudsz használni, mint az előbb. Az oszlopot megkerülve menj a következő szobába. Bent van egy fénykardos, egy kultista sugárvetővel, és három hagyományos rohamosztagos. Elmetrükk a mezei emberekre, aztán öld meg a két erőhasználót. Menj föl. Megint két fénykardos. Az egyik erősebb mint a másik. Egyébként a szintjüket onnan lehet megállapítani, hogy milyen színű a fénykardjuk. A sárga/narancs a leggyengébb, utána jön a kék, majd a piros. Középen van egy oszlop, ami mellesleg egy lift. Attól balra van egy-két hasznos holmi, ha kell. Menj hátrébb, és lőj bele az ablaknál lévő robbanószerbe. Odalent van egy fénykardos, egy kultista, és egy rohamosztagos. A kultistától jobb távol maradni, a legjobb ha még föntről lelövöd. Ugorj le, és amikor a mezei ember rád támad, használj elmetrökköt, aztán öld meg a fénykardost. Menj ki az egyetlen ajtón amin tudsz, ami a lyuktól számítva a terem másik felén van. Itt pakolj be mindent amit tudsz. Menj be, és készülj egy újabb párbajra. Ha megölted őket, menj fel oda, ahonnan ők jöttek, a dobozok segítségével. Az ajtón túl a következő szobában lesz az első ellenfeled, aki dupla pengéjű fénykardot használ. Általános szabály: ?táncolj? körülötte, szurkáld folyamatosan, és ne félj az arcába dobni a fénykardod amikor cigánykerekezik. Ha kész vagy, vedd föl a DEMP nevű fegyvert a szobában. Lépj be a szobába, és nyomd meg középen a gombot, amire nemsokára meglátogat két droid. Aztán két mobil automata sugárvetőtorony. Aztán két, korábban már látott olyan védőpajzsos droid. Aztán két fénykardos droid, olyan, mint amilyenek a kiképzésen voltak, csak ügyesebbek. Ellenük használhatod a DEMP fegyvered másodlagos tüzelését. Mielőtt elhagynád a szobát, gyűjts be mindent. Amint kiléptél az újonnan nyílt ajtón, jön egy checkpoint. Menj föl a liften, majd öld meg jobbra a két kultistát. Lépj be a következő szobába, két fénykarddal fog várni egy ellenfél. Elég ügyes a gyerek, sok tanácsot itt nem lehet adni? Ha megölted, menj előbb a törött Vader szoborhoz az ablaknál, majd menj föl a rámpán. Valahonnan följebbről egy kultista kezd rád lődözni, de inkább hagyjad most, és menj be az ajtón. Föl a rámpán, majd körbe, ahol még egy fénykardossal találod szemben magad. Öld meg, és menj a legfelső szintre. A másik oldalon be az ajtón, majd tovább. Valaki vár rád. Öld meg. :D menj be az ajtón, és készülj. Ez elég nehéz rész lesz, a lényeg, hogy a két kultistát kell megölni előbb, aztán egyedül marad a főellenség. Használj védelmet, az sokat segít. Akkor a legegyszerűbb megölni a kultistát, amikor azok feltöltik a főellenséget, mert különben elég erősen védekeznek, nehéz megölni őket.

De megéri a fáradságot, mert ezzel Jedi Lovag lettél, és választhatsz magadnak egy újabb stílust, köztük a duplapengéjű, vagy a kettős fénykardot!

 

6.1 Cult Sighting - Chandrila

Ahogy elkezded a küldetést, [push]old a sziklát. Már kirántott karddal érkezz be a mögöttes területre. Egy duplakaardos ellenfél fog fentről érkezni, öld meg, majd jobbra menj ki és ugorj le, de ne teljesen. Halgassd meg a beszélgetést két zsoldos között, majd próbáld elkerülni őket, s végül vedd fel a sokkfegyvert. Kövesd végig az utat amíg nem találkozol egy cultisttal és egy rebornnal. Ugorj át hozzájuk, s közelítsd meg őket. A reborn egy egypengéjű kardot használ, a cultist pedig kizárólag erőtrükköket alkalmaz, ahogyan a többi is akikkel még találkozni fogsz. Balra lefele menj ki, de figyelj közben arra a platformra, amelyik mozog. A következő területen 3 zsoldos és egy erősebb reborn van, szintén egypengés. Vágd le őket, s azon az oldalon, ahola két zsoldos állt van az első rejtekhely. Mielőtt felugranál a második árkádsorra, mesterlövészezd szedd le a zsoldost a disruptorral. Ugorj fel, majd sétálj oda a rámpán az elsősegély csomaghoz és a pajzshoz.

 

A lefelé tartó árkádsoron menj, ahol össze fogsz futni egy zsoldossal, aki éppen néhány bombát telepít. Rohanj át [speed]del a hídon mielőtt felrobban, vagy használd a [jump]ot miután ez megtörtént. Menj fel a lépcsőkön, ahol három rebornnal fogsz találkozni. Miután végeztél velük, menj a jobb oldali ajtóhoz. A [sense] használatával [pull]ozd meg a jelölést az ajtón, hogy kinyíljon. Át az ajtón, majd lent van egy duplapengéjű ellenfél. Mikor már ő is halott, menj ki jobbra, ahol egy reborn fog érkezni lentről, hogy támadjon. Checkpont! Mikor már nem él, ugorj le a platformra alattad. A közelben két titkos hely is van. Első: nézz fel és előre a platform felé, ahol van egy kis bemélyedés a falon. Ott van rakéta. Második: fordulj meg, miután leugrottál az emlegetett platformra és ugorj fel a felemelt lépcsőfokra, át kell sétálnod a falon (wall-walk) a túloldalra, majd leugrani a zsoldoshoz, aki egy pajzsot őriz!

 

Még egy szintet kell majd lejjebbugranod, ahol egy lezúzott hidat fogsz találni, egy egy-pengés rebornnal, majd szemben a túloldalon egy cultist és egy reborn vár még. Javaslom, hogy a baloldalon lévő nyalábra ugorj rá és csússz le rajta, így nem kell megküzdened az ellenségekkel. Lent vár két zsoldos, plusz egy duplapengés reborn. Nyírd ki őket, és szerezd meg az árkádsoron lévő zsoldos mögötti pajzsot. Mássz fel arra a peronra, ami néhány kőlépcső felett áll ki. A közelben van egy titkos hely: ugorj fel a következő párkányra, amin egy virágalakú kristály van. [Speed] és ugorj át a messzeségben lévő párkányra, itt és az ehhez kapcsolódó kezelőhídon van két medpack és egy pajzs. Innen szintén lehetőséged van lesniperezni a cultistet a következő területen. Visszafele ismét hosszú ugrást használva mennyi vissza a kiálló párkányhoz.

 

Ugorj le és közelítsd meg a két ellenséged, aztán tovább, a falhoz lapulva. Ha továbbmész az úton, akkor egy széles, nyílt terepre érkezel, ahol egy reborn lesz balra. Nézz le a hídról amíg nem látsz egy olyan platformot, ahova le tudsz ugrani. Innen le tudod lőni a 3 zsoldost és a cultistet a következő helyen, így csak a rebornnal kell foglalkoznod. Miután megvan a 3 zsoldos, a reborn elindul feléd. Ha nem akarsz küzdeni vele, akkor [push], amikor a szakadék fölött van. Menj le arra amerről ő jött, és ugorj le a lezúzott platformra. A második platformról ne ugorj le teljesen, nézz le a széléről, ugorj le egyet, majd ugorj az utolsó árkádsorra. Ugorj át, és öld meg a cultistet, majd ugorj a feletted lévő párkányra és onnan tovább a hídra. Már csak 5 ellenség maradt. Szedd le a cultistet és a rebornt itt, majd menj be az utolsó helyiségbe, ahol a főellenség vár. Ő az utolsó szobában van, a jedi koporsója előtt. Egyszerű megoldás: rohanj el a reborn mellett, aktiváld a [sight]ot, majd [push]old a két blokkot az utolsó szobában, a lépcső tetejéről, ami a koporsóhoz vezet, és fuss vissza a hídhoz, hátrahagyva halálraítélve a három rebornt. A nehezebbik fele persze az, hogy megküzdesz velük... Akárhogy is, mikor megpróbálsz átmenni a hídon, elkezd remegni. Használd a hosszú ugrást, hogy befejezd a pályát.

 

6.2 Cult Investigation ? Tanaab

Az intróban láthattad, hogy attól a mutáns rancortól jobb távol maradni.

Fuss egyenesen, ugorj fel a tornácszerű részre, ahol a kapcsoló van. Húzd meg. Ez egy darut aktivált, ami eltávolított egy akármit egy kapu elől. Keresd meg az ajtót. Egy fénykardos és egy kultista lesz bent, öld meg őket. A fénykardost kicsalogathatod, és akkor könnyedén előfordulhat, hogy megeszi őt a rancorn. A kultistát meg vágd le. Mielőtt kimész az ajtón, nagyon ajánlatos használni az ?Absorb? nevű erőt, mert az ellenségek közül az egyik 3-as szinten tud áramozni, ami nagyon megviseli az ifjú Jedi Lovagokat?

Ezután őrület lesz az egész pálya. A lényeg, hogy amint látsz egy zöld ajtót menj be. Nagyon jónak kell lenned a fénykardozásban, mert sok ajtó csak akkor nyílik ki, ha már mindenkit megöltél. Csakhogy ne feledkezz meg az őrült rancorról sem. Őt is kihasználhatod, mert mindenkit megeszik, csak nagyon vigyázz vele. Ha nagyon közel van, használj erőfutást, hogy el tudj menekülni.

Az egyik folyosó végén van egy kapcsoló, ami eltakarít egy közelben lévő dobozt, amire fel tudsz ugrani. Fuss tovább addig, amíg egy másik ajtóba nem botlasz. Az ajtón kívül rögtön lesz még egy kapcsoló, ami leenged egy dobozt. Sétálj keresztül az ajtón. Checkpoint! Fuss föl a rámpán, és a szobában ölj meg mindenkit. Három fénykardos lesz ott. ?Absorb? és ?protection-t? ajánlatos használni, mert sokat áramoznak, fojtogatnak, és lökdösnek.

Van a közelben egy titkos terület. Fuss ki, el a rancor mellett, a túloldalon lévő kék energia mező felé. A bal oldalon lesz néhány dolog, ami jól jöhet.

Menj vissza a vezérlőterembe, és húzd meg a kart, amikor a rancorn a szoba előtt van.

 

6.3 Dismantle Device ? Yalara

Közelítsd meg az ajtót kivont fénykardokkal. Bent egy ufó lesz, mérgező lövedékeket kilövő fegyverrel. Tehát azonnal csapd le. Menj körbe. Újra elmetrükk vagy valami a két ufó ellen. Lépj be a mögöttük lévő ajtón, és menj föl a liften. Közben kiderül, hogy ezek az ufók valójában Noghrik.

Balra öt ellenség van, jobbra kettő. Köztük már vannak birodalmiak is. Menj be szemben az építménybe, ahol két Noghri van. Miután megvagy, menj tovább a következő ajtón. Ebben a szobában (pumpák vannak itt) elég sokan lesznek, ajánlatos valamilyen erőt használni. Menj be az ajtón jobbra, majd használd a liftet. Amint megérkezel, három birodalmit kell levágnod. Fordulj balra, és menj ki a szobából. A következő helyiségben egy tiszt lesz, meg néhány rohamosztagos. Húzd meg a működő kart, és menj vissza le a liften abba a szobába, ahol a pumpák voltak. Menj ki a ventilátor lapátjai között, és ugorj a felfelé szálló légáramlatba. Neki fogsz ütközni a fönti elektromos rácsnak, de az alig vesz le az életedből. Viszont átjutottál a másik oldalra. Menj ki a ventillátoron, és öld meg a fénykardosokat. A következő ajtó után megint lesznek egy csomóan, ráadásul még két erőhasználó is lesz közöttük. A bal oldali folyosó végén két Noghri lesz, meg pajzs és lőszer. Menj tovább, és öld meg a fénykardosokat, majd menj be az ajtón. Checkpoint!

Két fénykardos rohan feléd. Amint benyitsz az ajtón, hátrálj, hogy kicsald őket a folyosóra. Mindkettőnek támadó stílusa van. Utána menj balra a ventilátor felé, ahol még egy fénykardossal találkozol. Ugorj ki, és menj föl a felfelé szálló légáramlattal. Fönt öt birodalmi katona fog várni. Öld meg őket, majd a placc jobb oldaláról szedd föl a pajzsot. Menj be balra az ajtón. Fönt balra van még egy fénykardos, előtted meg egy csomó ?mezei? katona. Elmetrükk, majd törődj a fénykardossal is. A fahíd után két Noghri lesz. Menj be az épületbe, amiben rögtön fent lesz egy fénykardos. A rámpa alatt van lőszer és pajzs. Menj följebb, ahol egy fénykardos, és a kultista haverja lesz. Használj ?absorbot?, majd vágd le először a kultistát, aztán a másikat. Menj föl tovább a toronyban. Fent az ajtótól balra lesz két duplapengéjű fénykardot használó ellenfél. Csald ki őket, ahol könnyebben elbánhatsz velük. Menj vissza a concussion gun nevű fegyvereddel. Csak a fénykardos embereket lődd, majd rohanj vissza erőfutást használva, hogy elintézd a Noghrikat is. Menj körbe, majd használd a liftet. A legtetején két fénykardos és számos Noghri lesz. Öld meg mindet, majd a ?use? gombbal telepítsd mind a négy bombát.

 

6.4 Force Theft Investigation - Byss

A hajót elkapta egy még nagyobb birodalmi hajó. A feldatot ? miközben Kyle aktiválja az önmegsemmisítőt ? hogy kikapcsold a vonónyalábot. Az elején Kyle Qui-Gon módra kinyitja a zárat. De az minket egyáltalán nem érdekel. Inkább menj vissza a dokkba, és a a hajó orrától balra menj be az ajtón. Jobbra a fülkében van egy rohamosztagos, balra pedig még több egység, és egy automata torony a plafonon. Menj tovább, szüntess meg minden ellenállást a következő szobában is. Az azután következő szobában újabb öt egység lesz kb., egy automata torony, és egy tiszt, akinél van egy kulcs. Lőszer és pajzsgenerátor van a lézeres aknák mögött. A kulccsal nyisd ki a lift ajtaját, és menj vele föl. Jobbra hajolj ki a sarkon, figyeld meg a két rohamosztagost ahogy beszélget, aztán vágd le őket. Nemsokára két Hazard Trooper bukkan elő. Szóval használj elmetrükköt, vagy erőfutást, védelmet és concussion rifle-t. Még egy birodalmi munkás is lesz velük. Menj be a következő szobába, ahol két tiszt lesz, és a kapcsoló amivel lelőheted a vonónyalábot. A másik oldalon lévő szobában néhány katona lesz, meg aknák, amibe könnyedén belökheted őket. Ha kikapcsoltad a vonónyalábot, indulj vissza a hajóhoz.

Egy robbanás hatására egy csomó rohamosztagos fog előjönni. Elmetrükk, a többit pedig vágd le. Van még balra egy automata torony, valamint tovább a szobában néhány Hazard Trooper. Elmetrükk az egyikre, az életben maradtat pedig lődd le. Menj tovább egészen addig, amíg már majdnem érinted az energia mezőt. Használj elmetrükköt a rakétavetősön, hogy megölje a többit. A közelben van élet, és rakéta. A következő szobában három rohamosztagos és egy tiszt tartózkodik. Ha továbbmész a folyosón, akkor még több ellenségbe botlasz. De te inkább guggolj be abba a szobába, ahol egy droid, egy tiszt, és két sima katona van. Látszani fog a hajód. Menj ki, és vágd le balra a néhány munkást. Szemben az ajtó mögött néhány katona lesz, Hazard Trooperekkel. Elmetrükk az utóbbira, majd végezz a maradékkal. Messzebbről, balról még két Hazard Trooper fog közelíteni. Menj föl a liften. Öld meg a két rohamostagost és a tisztet balra, majd az egyszál embert jobbra. Miután mindenkivel végeztél, menj le a rámpán, ami egy kicsit odébb van jobbra. Ölj meg mindenkit, majd vedd kezelésbe a tornyokat. Összesen négy TIE vadászgép van, amit le kell lőnöd. Menj vissza a lifthez, ahol három rohamosztagos, és egy tiszt fog megtámadni. Öld meg őket, és menj le a liften. Menj tovább egyenesen, majd segíts be Kyle-nak. Ha minden támadót megöltetek, vége a küldetésnek.

 

6.5 Weapon Destruction - Ord Mantell

A bevezető animáció megmutatja neked az egyetlen ellenséget a pályán: Boba Fettet. Állig fel van fegyverezve, de mindenre van ellenszer. Előszöris végre kell hajtani a feladatot. Menj be a kezdőhelyen az alagútba. Ott pihenhetsz egyet, aztán kimehetsz akciózni. Rakd le a bombákat. A város keleti és a nyugati szektoraiban 3-3 hely van, amit fel kell robbantani. Utána menj vissza a hajódhoz. Most jöhet Boba. Használj erőfutást, és concussion riflet, hogy lehozd a földre. Minden fegyvere ellen megvan az ellenszer. Tehát: ha befog rakétával, és utánad küld egyet, használd az erőt, hogy odább lökd. Ha disruptort használ, Jaden automatikusan erőfutással kitér előle. Ha a sugárvetővel lő, lézerkarddal védd ki a lövedékeket. A legnagyobb fenyegetés rád nézve a lángszóró. Ezt akkor használja, mikor közel vagy hozzá. Ergo, ne kerülj közel hozzá J . Sok sikert.

 

7.1 Taspir III

Két rohamosztagos van az erőmű bejárata előtt, de amint megközelíted egy repülő katona is előjön. Elmetrükközz, hogy megölje a többit, majd végezz vele. Van még kettő rögtön az ajtó után. Még kettő lesz abban a szobában, ahol te vagy, meg egy a másik oldalon. Egy másik szobában még kettő ellen van. Menj ki miután ők is meghaltak, mert az ajtó a szobában egy nem működő lift. Menj ki a központi szobába, és hagyd el azt az egyetlen nyitott ajtón. Menj le, nyomd meg mindkét gombot, majd azonnal fordulj meg, és használj elmetrükköt a Hazard Trooperen mielőtt még meglő. Öld meg, majd nyomd meg a bal oldali folyosó végén lévő gombot is, ami egy hidat fog aktiválni. Menj vissza be, majd menj be a rohamosztagostól rögtön balra lévő ajtón. Menj föl a liften. Amint belépsz, egy láthatatlan kommandós lesz balra, rajta kívül pedig még négyen. A szemben lévő ajtó ahhoz a részhez vezet, ahonnan az elején a rakétás ember megtámadott. A jobb oldali pedig a küldetés többi részéhez. Az ajtó után egy fénykardos, egy erőhasználó, és egy láthatatlan kommandós van. Ha meghaltak, menj át a gyalogjárón. A másik oldalon öld meg a két rohamosztagost. Menj be a kék ajtón. Odabenn öld meg a két erőhasznlálót előbb, majd utána a többit. Használd az ?absorb? nevű erőt, mert sokat segít. Menj körbe a másik ajtóhoz. Itt vigyázz, odabent elég sokan lesznek, használd az erőt, hogy mindet láthassad. Öld meg őket, majd próbálj meg kimenni az ajtón. Csakhogy az átjáró nincs a megfelelő állapotban. Lökd meg, majd annak segítségével ugorj át az akadályon, bele a szellőző rendszerbe. Kövesd addig amíg tudod, majd a fénykardoddal vágd át magad az akadályon. Hagyd figyelmen kívül most az ajtót, inkább menj tovább, s öld meg a tisztet meg a munkásokat. Vedd el a tiszttől a kulcsot, és most menj vissza az ajtóhoz. Odakint egy duplapengéjű fénykarddal felszerelt gonosz ember lesz, a balra távolabb pedig egy olyan rakétás fickó. Ő ellene a legtökéletesebb módszer az elmetrükk, majd a fénykarddobálás. Ahogy mész tovább, még két hasonló ember fog jönni, valamint a tetőn lesz egy mesterlövész is, akit az erővel könnyedén ki tudsz szúrni, és megölni valamilyen fegyverrel. Öld meg a két rakétást is, majd menj tovább az épület felé. Annak a közelében lesz egy titkos terület: az épület jobb oldalán párkányról-párkányra ugrálva a legfelsőn lesz egy élet és egy pajzs is.

Lesz egy checkpoint ahogy a szikláról az épületre ugrasz. Bent balra két rohamosztagos van, szemben pedig egy munkás. Menj körbe a mag körül balra, majd föl a lépcsőn. Öld meg a fénykardost, majd menj följebb. Kicsit később már ketten lesznek, az egyik csak erőhasználó. Kapcsold be az ?absorbot? majd gyűrd le őket. Menj följebb, majd menj jobbra. Elmetrükk a katonán, majd használd az erőt hogy észrevegyed a fénykardost balra. Miután meghalt, menj be a jobboldali ajtón, de előtte öld meg a balra a sötétben bujkáló tisztet. Kint szállj szembe a két fénykardossal a hídon, menj be az ajtón, és öld meg az összes embert odabent (kb. 5-en vannak). Lőszer és pajzs van a generátoroknál. Menj ki. Két ellen lesz a hídon, egy rakétás pedig kissé balra. Lődd meg az utóbbit, mire ő odajön hozzád, és te szépen levághatod, miután elmetrükköt alkalmaztál rajta. Aztán még messziről lődd fejbe a kultistát. Ugorj át a fénykardoshoz, és öld meg. A szikla körüli úton haladva jobbra találkozol két újabb katonával. Az egyik az átjáró fölött, a másik pedig a tetőn. Elemtrükk, majd végezz a maradékkal.

Menj be, öld meg a két rohamosztagost. Egy láthatatlan kommandós jobbra lesz a rámpa aljánál. Használd az erőt, így könnyedén megtalálod. Kicsivel később a kör alakú rámpán egy sima fénykarddal felszerelt sötét jedibe botlasz, majd lejjebb még eggyel egy kicsivel lejjebb. Miután meghaltak, menj tovább lefelé. A legalján két kommandós, és egy munkás van. Öld meg őket, majd menj ki. Kint lődd le a kultistát, majd végezz a fénykardos haverjával is. Menj be a mögöttük lévő ajtón. Bent balra és jobbra még egy, az előzőhöz hasonló párral fogsz találkozni, ajánlatos az ?absorb? nevű erőt használni. Menj tovább a folyosón a másik oldalra. Nyiss be. Checkpoint. Elmetrükk gyorsan a Hazard Troopereken, majd várd meg míg kinyírják egymást. Ugorj a leszakadt hídról balra. Menj végig a gyalogjárón a láva másik oldalára. Vizsgáld végig a Hazard Trooperek fülkéit mindenféle hasznos holmiért. A másik oldalon menj be az ajtón. Jobbról egy rossz jedi ugrik rád. Vonulj vissza, és küzdj meg vele odakint. Rögtön utána jön még egy, akinek csak egy fénykardja lesz. Menj keresztül az ajtón. Egy kultista lesz a híd másik oldalán a fénykardos pajtásával. Lődd le messziről az előbbit, majd vágd le a hagyományos módon a másikat. Menj be a mögöttük lévő ajtón. Öld meg az öt embert, menj tovább a következő szobába, ahol megint lesznek egy jópáran. Jobbra az első ajtó pajzshoz és életerőhöz vezet, menj ki hát, gyűjts be mindent majd menj vissza. Küzdj meg a másik ajtót őrző fénykardossal, majd menj ki az ajtón. A hídon után egy kommandós, és egy rakétás ember lesz. Elmetrükközz a sima katonán, aki megöli a kommandóst. Lépj be az ajtón, haszánld a sense nevű erőt, és ölj meg mindenkit. A jobb oldali első ajtó után balról, fentről egy fénykardos ugrik rád. A piros szegélyű ajtó mögött élet van. Az utolsó ajtón menj tovább. Menj föl a liften. Amint megáll a lift, abban a pillanatban támad meg egy fénykardos ember, öld hát meg. Tovább jobb kéz felé. Hamarosan még egy ellenség fog érkezni a tetőről.

Használj erőt, hogy megtaláld a kommandóst a szobában balra, a dobozok mögött. Menj be a dupla ajtón. Öld meg a fénykardost, meg a tisztet. Menj tovább, be a jobb oldali ajtón. Öld meg a hídon a sima fénykardost. Elég sok életerő szorult a fickóba, szóval sokáig kell vagdosni, vagy a legjobb, ha a lávába lököd a fénykardját, vagy őt magát. Menj a másik oldalon lévő ajtóhoz.
Folytatása következik...

 
és még egy kérdés:
Melyik film a jobb?

Az élet értelme (Monty Python)
Ocean's 13
Clone Wars (a film)
A Világ végén (Karibtengerkalózai3)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Lezárt szavazások
Lezárt szavazások
 
Karib tenger kalózai
Karibi menü
 
Ocean's 11-12
Ocean's menü
 
Monty Python
Monty menü
 
Keresztapa-menü
 
Társoldalak
 
Extrák

Beállítás Kezdőlapnak!


látotagó olvassa a lapot.


  

 
Szavazás
Melyik Python film a jobb?

Brian Élete
Gyalog Galopp
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros