Star Wars - Karib-tenger kalózai - Monty Python - Keresztapa - Ocean's Eleven,Twelve
Idő
 
Látogatottság
Indulás: 2006-05-27
 
Főmenü
 
Star Wars
Star Wars
 
Szereplők
 
Játékok
 
Részek
 
Fajok
 
Lapajánlat/Linkek
 
Szavazás
Melyik jobb?

SW1-Baljós Árnyak
SW2-A Klónok Támadása
SW3-A Sith-ek Bosszúja
SW4-Egy Új Remény
SW5-A Birodalom Visszavág
SW6-A Jedi Visszatér
Potc1-A Fekete Gyöngy Átka
Potc2-A Holtak Kincse
Ocean's Eleven
Ocean's Twelve
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Jedi Academy folytatás

Jedi Academy folytatás

  2006.09.04. 15:39


7.2 Imperial Power Station

A bevezető videó után menj balra, át a kapukon, majd föl a liften. Az ajtó után a szokásos, kultista-fénykardos duóval fogsz szembesülni. Az első szokás szerint a kultista legyen. Menj tovább a folyosón, majd a ki az ajtón. Bent két birodalmi lesz. Az egyetlen kiút a bal oldali ajtó. Az átvezető animáció után rögtön két sötét jedi fog érkezni a magasból, egy duplapengéjű és egy sima fénykarddal. Öld meg őket, majd menj ki azon az ajtón, ami azzal szemben van, amin bejöttél. Menj le a liften. A következő szobában újabb két gonosszal kell megbirkóznod. Menj ki az ajtón, tovább, egészen addig, amíg újra nem látod az eget. Ugorj fel az egyik csőre, majd onnan a legtetejére. Félúton Alora fog rajtad gúnyolódni. A videó után ugorj fel, és öld meg a két gonoszt. Menj ki a jobb oldali ajtó, az az egyetlen, ami nyitva van. Menj egyenesen, nemsokára egy checkpoint következik. Menj ki, és a legegyszerűbb módon lökd bele a sötét jedit a lávába. Menj be megint, és most menj ki a másik ajtón. A következő kapu mögött 5 birodalmi katona lesz, az egyik rakétavetővel. Menj ki jobbra, küzdj meg a két emberrel (előbb a kultistát öld meg). Menj lefelé, nemsokára még egy pár fénykardossal fogsz találkozni. Öld meg őket. Hamarosan egy kereszteződéshez érsz. Jobbra egy zárt ajtó van, balra pedig egy elég erős erőhasználó fénykarddal. Hármas szintű egy csomó képesség terén, elég kemény ellenfél. Használj absorb és protection erőket, hogy legyőzd. Ha sikerült, menj ki ott, ahol ő volt eredetileg. Amikor egy nyílt terepre érsz, öld meg a munkást, húzd meg a kart, ugorj a szállítószalagra, és használj erőfutást, és fuss, mielőtt az energiamező újra működésbe lépne. Az átvezető animáció után menj át a másik oldalra, amint lehetséges. Állj meg a második és harmadik szórófej között. Ugorj fel a boltívre, aztán az alatta lévő szalagra, majd onnan a gyalogjáróra le. Kicsit kemény esés lesz, de meg tudod magadat gyógyítani. Menj tovább ahhoz az ajtóhoz ahol Alora volt az átvezető animációban. Menj be, és menj föl a liften. Öld meg a munkást, ugorj a szállítószalagra, és menj végig óvatosan. Valahol a vége felé lesz egy vezérlőpult, olyasmi, mint amin már voltál korábban. Ugorj rá. Később a folyosón lesz egy fénykardos duó. Használj absorb és protection erőket, így gyakorlatilag tehetetlenek lesznek ellened. Az ajtó után egy munkás, és még egy ilyen duó lesz. Jobbra a kultista, balra a fénykardos. A sorrend megint a szokásos. Sajnálatos haláluk után menj balra. Várd meg a megfelelő pillanatot, majd fuss. Ugorj fel a fönti biztonságos platformra. Amikor az első függőleges préselő fönt van, kapcsold be az erőfutást, és fuss át, majd állj meg a kettő között. Majd ugyanez még egyszer. Öld meg a két munkást, majd a fénykardost. Menj be az ajtón, menj végig a folyosón. Checkpoint! Öld meg a fénykardost, majd fordulj meg. Fönt látod a két energiamezőt? Azok között kocsik járkálnak. Ugorj fel az egyikre, arról pedig könnyedén arra a placcra, ahol Alora beszélt. És most következik a döntés: ha megtámadod Rosh-t, akkor gonosz leszel, ha nem, akkor maradsz továbbra is jó jedi. De így is úgy is meg kell ölnöd Alora-t. Használj protection és absorb erőket.

 

8.1 Sith Crypts

Az előző küldetés végén tett döntésed csak annyiban befolyásolja az utolsó két küldetést, hogy többet harcolsz vagy kevesebbet. Ha elpártoltál a jó oldalról, akkor most mindenki ellened fog harcolni, szóval mindenki mindenki ellen gyakorlatilag. Ha meg maradtál jó, akkor megmaradnak a jedi pajtásaid.

 

Használd a ?sense? nevű erőt, hogy meglásd a legközelebbi ellenséget. Ezen a pályán csak fénykardozás lesz, szóval jobb ha felkészülsz? Szóval, segítsd a haverjaidnak megölni a sötét jediket. Ha vigyázol rájuk, akkor egyre többen lesztek, ami később még jól jöhet. Menj tovább, hamarosan egy nagyobb terembe érkezel. Itt is öld meg az összes ellent, majd az erővel lökd be a szobrokat a sarokban. Öld meg a kultistát és a haverját (használj absorb és protection erőket!) majd menj le a lépcsőn, közben öld meg a fénykardost. Ha leértél, segíts a bajtársadnak, majd menj föl ahhoz az ajtóhoz, amin a háromszög alakú ablak van. Használd a sense erőt, hogy lásd a jeleket, amiket be kell nyomni, hogy bemehess. Három van belőlük. Menj tovább, állj készen, mert nemsokára egy kultista lesz az oszlop jobb oldalán, és a bal oldalán pedig egy fénykardos. Öld meg duplapengéjű kardot használót, majd ugorj fel az oszlop legtetejére. Ugorj át a közeli placcra, és menj le. Útközben két fénykardost ugrik rád oldalról. Öld meg őket. Menj be a földön lévő lyukon, majd az alagútban bosszuld meg a jedit. Folytasd tovább az utat, a következő teremben két sötét jedi, és egy erőhasználó lesz. Nézz körbe még ezen a szinten. Még ugyanennyien lesznek. Amint végeztél velük, még egy páros fog berohanni. Használj absorbot a kultista áramozása ellen, majd öld meg őket. Menj tovább, és segítsd ki a haverod. Ha kész vagy, menj a lyukas fafaragvány felé, és lépj be. Ugorj gerendáról gerendára, és keress egy nyílást. Menj föl, ugorj a szobába. Balra egy kultista, kicsit odébb egy sötét jedi. A következő szobában megint lesz két gonosz jedi. Használj absorb és protection erőket. Menj tovább, amíg egy lávával teli szobába nem érsz. Használd a lépcsőket, és a tömböket, hogy átjuss a másik oldalra. Odafönt egy kultista lesz balra, és két fénykardos jobbra. Szokás szerint a kultista legyen az első, és használd a megszokott erőket. A szoba végén két sima fénykardos, lent pedig egy duplapengéjű fénykardos lesz. Öld meg mind a hármat. Törd össze a kő támaszait, majd menj vissza oda, ahol az erőt kellett használnod, hogy benyomd a megfelelő tömböket. Menj vissza oda, ahol gerendáról gerendára ugráltál, majd ugorj föl vissza. Az ajtó amit kinyitottál, azzal szemben van, ahol nyomogatnod kellett a tömböket. Ketten fognak rád rohanni, majd még ketten. Az egyik nagyon sokat erőzik, őt öld meg először, mert megöli a többi bajtársadat. Menj ki az ajtón. Ha a sötét oldalt választottad, akkor hagyd a többieket harcolni, és menj egyből az utolsó ajtóhoz.

 

8.2 Sith Ruins

Természetesen itt is ugyanaz a helyzet, mint az előző küldetésnél: ha jó vagy, akkor a jedik veled vannak, ha megölted Rosh-t, akkor viszont mindenki ellened lesz.

 

Kezdés után öld meg a dupla fénykardos ellent. Menj le a rámpán, és csússz le oldalt a homokba. Indulj el a balra. Útközben viszonylag sok ellenséggel fogsz találkozni, használd sűrűn az erőket. Amikor a távolban harcot látsz, menj arra. Hamarosan egy szakadékhoz érsz. Menj a szélén lévő sziklához, és onnan ugorj át a másik oldalra, ahol egy erős sötét mester három tanítvánnyal küzd. Valószínűleg mire odaérsz, már mind halott lesz? Bosszuld meg őket. Használj protect és absorb erőket. Ha megvagy, lökd meg az oszlopot ott, ahol jelzi hogy használhatsz rajta erőt, és használd hídként. Lődd le messziről a kultistát, a hozzád legközelebb esőt. Majd öld meg a társát. Az oszlopon csússz le a gödörbe. Menj be a bal oldali építménybe. Ugorj szikláról sziklára, amíg fel nem érsz a legtetejére. Hajolj ki baloldalt. Elmetrükk annyi katonán amennyin csak tudsz, majd ugorj ki, és intézd el a többit.

Segítsd ki a jedit aki a három ellenséggel harcol. Menj vissza ahhoz a sírhoz, aminek a tetején a szobor van. Menj föl a hosszú lépcsősoron, ahol majd egy gonosz fénykardos vár. Miután megfékezted, menj lefele. Nemsokára egy duplafénykardos fog megtámadni. Utána lépj be a nagyterembe. Egy kultista balra, a fénykardos barátja jobbra lesz. Menj tovább az úton, hamarosan még két fénykardosba botlasz. Öld meg mindkettőt. Miután meghaltak, menj az utolsó terembe. Most fogsz először Tavionnal küzdeni. Azzal az izével lőni fog rád, de te könnyedén félreugorhatsz előle. Sőt, a legjobb ha erőfutást használsz. Megpróbál lépést tartani veled, de te gyorsabb vagy, így könnyen megvághatod. Miután elsőre legyőzted, kiszabadítja Ragnost a botjának segítségével, és a lelke megszállja Taviont. Egy sima kardot fog használni, de a sötét erővel felturbózva. Csak néhányszor kell megvágnod, és másodszorra is legyőzted. Most is használj erőfutást.

 

A sötét oldalon is hasonlóan kezdődik a befejezés, de itt csak egyszer kell legyőznöd Taviont. Illetve annyi még a különbség, hogy a bottal lökdösődni fog, nem pedig lőni. De ugyanúgy használd erőfutást, így viszonylag könnyedén le tudod győzni.

A második menet Kyle ellen lesz. Ő már keményebb dió. Szerencsésebb, ha két fénykardot választottál, mert Kyle hajlamos ellökni a fénykardodat, és így még marad egy. Az erőfutáson kívül használd még az összes erődet ami csak van, és hatásos. Az erők ügyes használatával őt is könnyedén legyőzheted. Kyle legyőzésével immáron teljesen áttértél a sötét oldalra!

Jó szórakozást az utolsó videóhoz!

 
és még egy kérdés:
Melyik film a jobb?

Az élet értelme (Monty Python)
Ocean's 13
Clone Wars (a film)
A Világ végén (Karibtengerkalózai3)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Lezárt szavazások
Lezárt szavazások
 
Karib tenger kalózai
Karibi menü
 
Ocean's 11-12
Ocean's menü
 
Monty Python
Monty menü
 
Keresztapa-menü
 
Társoldalak
 
Extrák

Beállítás Kezdőlapnak!


látotagó olvassa a lapot.


  

 
Szavazás
Melyik Python film a jobb?

Brian Élete
Gyalog Galopp
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros